SECRETARIAT EMPRESES A BAIX COST
Els nostres serveis: de confiança i personalitzats
SECRETARIES LOW COST li ofereix serveis de secretariat de confiança en el sector empresarial que s’adapten a la seva situació particular. Naturalment, oferim a més un detallat assessorament.
A continuació es detallen els serveis oferts:
- Atenció telefònica personalitzada dintre de l’horari comercial del despatx.
- Recepció fax.
- Recepció i gestió de correspondència i paqueteria.
- Tasques administratives diverses (Facturació, confecció pressupostos, ..)
- Dissenyem plantilles per a documents(Factures, pressupostos, cartes, ..)
- Entrega diària per email de totes les trucades i missatges al finalitzar el dia.
- Avís instantani de trucades, fax i emails urgents.
- Gestió d’agenda
- Tràmits diversos en organismes i Administracions públiques.
- Servei Internet (Li busquem tot el necessari referent a la seva activitat)
- Buscar vols i viatges per al desenvolupament de la seva activitat.
- Transcripcions y traduccions.
- Mailings (tant correu postal como electrònic)
- Creació pàgina web per a la seva empresa. (Consultar)
- Domiciliació Empresa tant fiscal, legal com comercial. (Consultar)
- Utilització de sala de reunions sense cost, 4 hores/mes (Sota petició).
TARIFES SEGONS VOLUMS
Com podem ajudar-lo?